پخش اینترنتی  شبکه خبر از تلوبیون، هنگام پخش سخنرانی رئیسی، هک شد

پخش اینترنتی  شبکه خبر از تلوبیون، هنگام پخش سخنرانی رئیسی، هک شد به گزارش سنج نیوز، ویدیویی در رسانه های اجتماعی درحال دست به دست شدن است که حکایت از این خبر دارد: «پخش اینترنتی «شبکه خبر» از سخنرانی زنده رئیسی در مراسم ۲۲ بهمن تهران برای دقایقی هک شد.»



در حالی که مراسم چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از شبکه خبر درحال پخش بود در میانه سخنرانی رئیس جمهور پخش اینترنتی این شبکه برای لحظاتی هک شد.
به گزارش سنج نیوز به نقل از خبر آنلاین، بر مبنای ویدئوهای منتشره و اخبار انتشار یافته در شبکه های اجتماعی، آنچه در پخش سخنرانی زنده رییسی رخ داده، هک پخش مستقیم این رویداد از شبکه اینترنتی تلوبیون بوده است که به مدت ۱۹ ثانیه رخ داده است. ویدیویی به این تایم زمانی در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود که لوگوی مشخصی از تلوبیون یا شبکه خبر ندارد اما ادعا شده با قطع برنامه های تلوبیون در زمان پخش زنده انتشار یافته است. هرچند تلویزیون و مدیران تلوبیون با گذشت ساعتی از این اتفاق هنوز هیچ واکنشی برای تایید یا تکذیب این خبر نداشته اند.
ابتدا خبرگزاری ایلنا در خبری مدعی شده بود که شبکه خبر در زمان پخش سخنرانی رئیس جمهور هک شده است که بعد از دقایقی مشخص شد آنچه رخ داده روی آنتن زنده تلویزیون رخ نداده است.
پیشتر هم در طول ۱۸ ماه گذشته چندباری تلویزیون و تلویزیون اینترنتی تلوبیون هک شده بود. رئیس رسانه ملی بارها از کوشش برای افزایش امنیت شبکه و پیشگیری از تکرار اتفاقات سخن گفته بود و تاکید شده بود در قسمت های خبری رسانه ملی هیچ ارتباط زنده اینترنتی وجود ندارد که امکان هک شبکه موجود باشد. همینطور برای امنیت شبکه تلوبیون هم در یک ساله اخیر هزینه ها و اقدامات مهمی اعلام گردید که انجام گرفته است. اما همچنان معلوم نیست ویدیوی پخش شده در شبکه های اجتماعی دقیقاً حاصل چه رخدادی است. رسانه ملی هم انگار همچنان در سکوت خبری باقی مانده است.




بشتر بخوانید:

رئیسی سخنران مراسم ۲۲ بهمن: برخی، دنبال «بزک چهره رژیم پهلوی» هستند
روحانی در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن: انقلاب متعلق به «همه مردم» است / نگذاریم «اقلیتی قدرت طلب»، اکثریت را کنار بزنند که آن روز، «پایان انقلاب» خواهدبود

ناطق نوری در راهپیمایی ۲۲ بهمن تهران / عکس

حضور روحانی در راهپیمایی ۲۲ بهمن + عکس ها

رئیسی در راهپیمایی ۲۲ بهمن + عکس
نمایش «موشک بالستیک عماد» و «پهپاد شاهد۱۳۶» در میدان آزادی تهران + عکس
۲۱۲۲۰


منبع:

1401/11/22
13:54:42
5.0 / 5
405
تگهای خبر: آنلاین , اینترنت , رئیس جمهور , هزینه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۴

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز